Hmm.. dzisiaj był fajny dzień.. ; )
Wstałam około dziewiątej, zjadłam coś, laptop.
Umówiłam się z Sarą na zdjęcia, szybko spakowałam wszystko i leciałam do niej,
zdjęcia, zdjęcia, zdjęcia. Dom, obiad połączony z przeróbką zdjęć, komputer, komputer, bla bla bla . ;D
To mój cały dzień w skrócie. WIELKIM ; )
A jutro już do szkoły. nieeee ; (((( ja chcę wakacje.. -.-
A teraz kilka zdjątek z dzisiaj; [kliknij aby powiększyć]
ja i sara ;*

ja ;)

sara ;*

buciki sary ;))

